İLGİNÇ REKLAM YÖNTEMİ
Yaptığı reklamla işlerini önemli ölçüde hareketlendirdiğini vurgulayan Hüseyin Karataş, “Kriz dönemine denk gelen son üç ay içerisinde bu reklam sayesinde çok sayıda müşterinin ilgisini çektik. Krizin etkilerini reklamla az da olsa azaltmaya çalıştık” dedi. Mağazaya gelen müşterilerine, beğendikleri ürünün fiyatını söyleyen, ardından meşhur teklifini yapan Karataş, “Öyle müşterilerimiz oldu ki, sanki de gerçekten yarışmadaymışçasına heyecanlandı” diyerek, reklamın, tüketimi canlandırma konusundaki etkinliğine artık tamamen inandığını ifade etti.
Küresel ekonomik krizin, Erzurum piyasasında büyük yaralar açtığını, nakit para sıkıntısının artık hat safhada olduğunu dile getiren Hüseyin Karataş, “Eğer ekonomik kriz olmasaydı, belki de şu anda yaptığımız işin çok daha fazlasını yapıyor olurduk. Ama işlerin her geçen gün azaldığını gözlemliyoruz” diye konuştu.
KRİZE KARŞI ÖNLEM ALINMASI UYARISI
Krize karşı acilen bir takım tedbirler alınması gerektiğini anlatan Karataş, bu gidişle artık tüketicinin dikkatini reklamlarla bile çekemeyeceklerine vurgu yaparak, “Piyasa gitgide kötüleşiyor. Bu düşüş ve sıkıntılar devam ederse, artık reklam diye sihirbazlık bile yapsanız, işe yaramayacak. Çünkü vatandaşın cebi boşalıyor. Ne indirime kulak asıyor, ne taksit kampanyasına. Mevcut reklamlar sayesinde ancak maliyetimizi kurtarabiliyoruz. Ama gün gelecek bu da yeterli olmayacak” dedi.