TEDAŞ arıza servisinin özelleşmesi ile hizmetin daha verimli hale geldiğini anlatan Şimşek, “Arıza servisimizde özelleşme ile birlikte personel sayımızı da artırmış olduk. Önceki yıllarda personel yetersizliğinden dolayı hizmetlerimiz aksıyordu” dedi.
Şimşek, elektrik şebekelerinde oluşan arızaların Alo 180 hattına bildirilmesi halinde en kısa sürede olaya müdahale edildiğini belirterek, “Vatandaşın mağdur olmaması için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz “ diye konuştu.
İLÇE MERKEZİ IŞIKLANDIRILDI
İlçe merkezindeki elektrik şebekelerinin yenilendiğinin altını çizen Şimşek, cadde ve sokak lambalarının da yenilenerek ana caddelere yeni ışıklandırmalar yapıldığını, yapılan bu ışıklandırmalarla ilçenin çehresinin değiştiğini dile getirdi.
BORÇLARA TAKSİTLENDİRME
Abonelerin elektrik borçlarını taksitlendirerek, ödeme kolaylığı tanıdıklarını dile getiren Hamit Şimşek, Horasan ilçe genelindeki abonelerin yüksek miktarda borç biriktirdiklerini ve bu borçların bir an önce ödemeleri için taksitlendirme yaparak kolaylık tanıdıklarını söyledi, Şimşek ilçede daha iyi hizmet verilebilmesi için abonelerinde duyarlılık göstererek biriken borçlarını bir an önce ödemeleri çağrısında bulundu.