ERZURUM gazetesi
Merkezi Ankara'da bulunan ve Erzurum’da da şubesi açılan Grup Merkez Hasar Hasar Yönetimi ve Danışmanlık Hizmetleri, (G.M.H.) Türkiye'de bir ilke imza atarak, vatandaşların sigorta kapsamındaki kayıp ve zararlarının en kısa sürede telafi edilmesi için aracılık ve danışmanlık hizmetleri veriyor.
Birçok vatandaş geçirdiği trafik kazası yada diğer kazalarda haklarını bilmediği için haklı olduğu halde haksız duruma düşüyor. Türkiye'de yaklaşık bir buçuk yıldır faaliyet gösteren, 62 ilde şubesi bulunan ve Erzurum’da Muratpaşa Mahallesi açılan G.M.H. Erzurum İl Müdürlüğü, trafik kazası, iş yeri kazası, yangın doğal afet, kasko deprem gibi sigorta kapsamına giren her türlü maddi ve bedeni zararlar ile tedavi giderlerinin karşılanmasını sağlıyor.
VATANDAŞIN MAĞDURİYETİ BİTİYOR
Grup Merkez Hasar Yönetimi ve Danışmanlık Hizmetleri (G.M.H.) Erzurum İl Müdürü Salih Uludağ, bundan sonra vatandaşın mağduriyetinin sona ereceğini söyledi.
Kaza geçiren insanların sorunları bir tarafa birde evraklarla uğraşması gerektiğini ifade eden Uludağ, “Vatandaşlar, mağduriyetlerinin karşılanması maksadıyla sigorta şirketlerine müracaat ettiklerinde, çeşitli kurum ve kuruluşlardan çok sayıda evrak getirmeleri isteniyor. Bu kapsamda zarara uğrayan vatandaşlarımız bunlarla uğraşmak yerine çoğu zaman zararlarını kendileri karşılamakta ya da var olan haklarını bilmediklerinden dolayı gerekli yerlerden gerekli zamanlarda taleplerde bulunamamakta veya haklarından feragat etmektedirler. Bu durumda birçok vatandaşımız mağdur oluyor. G.M.H. bu konularda işlemlerin takibi maksadıyla alacağı özel vekalet ile vatandaşların bütün haklarını ilgili sigorta şirketlerinden talep ederek, hak ettikleri tazminat bedellerinin, vatandaşların kendi gösterecekleri hesap numarasına aktarılmasını sağlıyor. Tazminat talebi karşılanıncaya kadar mağdurlardan hiçbir şekilde ücret talep etmiyor. Ancak, mağdur hak ettiği değeri aldığında sözleşme ile belirlenen bir miktarı G.M.H.'ye ödemek suretiyle mağduriyetini gidermiş oluyor. Sigorta tazminat taleplerinin gerçekleşmesi için yargılama sürecinin tamamlanmasına gerek bulunmuyor. Zararın ortaya çıkması, tazminat talebinin hemen yapılabilmesi anlamına geliyor.” şeklinde konuştu.
MAĞDUR İKİ AYDA TAZMİNATINI ALIYOR
G.M.H kadrosu, konusunda uzman personeli ve hasar uzmanları bulunduğunu belirten Uludağ, şöyle konuştu:“İlgili mevzuat çerçevesinde en geç 1,5 - 2 ay içerisinde vatandaşlarımızın hak ettikleri tazminatlarını almalarını sağlıyor. G.M.H ilgili sigorta şirketinden tazminat talebinde bulunurken Aktüerya Hesabı (zarar hesabı) yaptırarak mağdurların hak ettikleri tazminatın tam olarak alınmasını sağlamaktadır. Herhangi bir kazadan sonra tedavi süreci sırasında sigortadan tazminat alan kişinin daha sonra kalıcı bir sakatlık yaşaması halinde de tazminat alabilmesi için süreci takip ediyor. Vatandaşlar son 10 yıl içinde meydana gelen kazalarda yaşanan kayıp ve zararlar için G.M.H.'ye başvurabilir. Profesyonel hasar yönetimi ve danışman kadrosuyla çağdaş sigorta güvenliğini bir adım daha ileri götüren G.M.H. yaygın hizmet ağı vasıtasıyla şubesinin bulunmadığı illerde de vatandaşların yardımına koşuyor. G.M.H. sigortalı yaşamın yaygınlaştırılması ve ülkemiz insanlarının geleceği için bu çabalarını artırarak devam ettirme kararlılığındadır. G.M.H. Erzurum İl Müdürlüğünün faaliyetlerine başlamasını müteakip temel amaçlarına uygun olarak bütün ülkemiz insanlarına kusursuz hizmet vermeyi ve sigorta kapsamında ortaya çıkarı mağduriyetlerin giderilmesi için kendisini daha güçlü ve etkili hissetmekte, bu inançla vatandaşlarımıza konularıyla ilgili desteğini sürdürmektedir.”