Oruçlarının bozulacağı endişesiyle diş çektirme ve tedavi olmaktan kaçınan hastalar, iftardan sonra Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’ni yolunu tutuyorlar. Erzurum Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Raci Kasil, 24 saat esasına dayalı hizmet veren merkezin doluluk oranının, iftardan sonra neredeyse üçe katlandığını söyledi.
//İFTAR SONRASI HASTA PATLAMASI
Ağız ve diş sağlığı problemi bulunan vatandaşların, oruçlarının bozulabileceği endişesiyle gündüz muayene olmaya gelmediklerini kaydeden Kasil, “Hastanemiz, iftardan sonra adeta hasta akınına uğruyor. Diş çektirmeden dolguya, kanal tedavisinden röntgene varıncaya kadar çeşitli sağlık hizmetlerini almak isteyen hastalar, tedavi olmak için iftar sonrasını bekliyor.” diye konuştu. Erzurum’da Ramazan ayında genellikle karşılaştıkları bu durum dolayısıyla her türlü tedbiri aldıklarını vurgulayan Başhekim Kasil, “Gündüz olduğu gibi, iftardan sonra da tüm hekimlerimiz görevlerinin başında, hastalara hizmet veriyorlar. Gündüz yoğunluk olmadığı için işgücünü genellikle iftardan sonra kapsamlı bir biçimde değerlendiriyoruz.” diye konuştu. Erzurum Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nin, hizmet kalite ve kapasitesini her geçen gün artırdığını dile getiren Kasil, kurumu, tıbbi donanım ve personel açısından her türlü ihtiyaca cevap verebilecek düzeye ulaştırdıklarını söyledi.
//MERKEZDE 22 OLAN HEKİM SAYISI, 43’E YÜKSELDİ
Erzurum Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde ilk etapta 22 diş hekiminin bulunduğunu hatırlatan Başhekim Raci Kasil, hekim sayısını 43’e çıkardıklarını belirterek, “Hekim sayısını neredeyse iki katına çıkarmış olmamız, hizmet kalitesini de ikiye katladığımızı gösteriyor. Kurumumuz gece gündüz demeden halkımıza ağız ve diş sağlığı hizmeti veriyor.” şeklinde konuştu. Erzurum Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Kasil, şunları kaydetti: “Kısa bir süre önce açılan merkezimiz, uzman kadrosu ve teknisyenleriyle, Erzurum’un çok önemli sağlık teşekküllerinden birisi haline gelmiştir. Gerek hasta sayımız ve gerekse uyguladığımız profesyonel tedavi yöntemleriyle, Erzurum halkının gönlünde kısa sürede taht kurduk. Amacımız, hem hizmetlerimizin kalitesini artırmak, hem de çeşitlendirmektir. Yine Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS) sayesinde vatandaşımız merkezimizden dilediği gün ve saatte randevu almak suretiyle istediği sağlık hizmetini alabilir duruma gelmiştir. Sistemde herhangi bir aksama olmadığı gibi, hastalarımızın da herhangi bir memnuniyetsizliği söz konusu değildir.”