ERZURUM - CİHAN
Assistt Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri'nin Erzurum ve Erzincan ekonomisine aylık 2,5 milyon TL katma değer kazandırdığı ayrıca yaklaşık 2 bin 500 gence ekmek kapısı olduğu bildirildi.
Assistt Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri şirketi bölgede işsizliğin önlenmesi, istihdam imkanı sağlaması ve geliştirdiği sosyal projelerle beşeri sermayenin artmasını hedefliyor. Assistt İnsan Kaynakları Yönetici Kemal Özkan, kurum yemekhanesinde düzenlediği basın toplantısında Erzurum ve Erzincan'da iki bin kişiye istihdam ederek bacasız fabrika olduklarını söyledi.
ÇAĞRI MERKEZLERİNİN İSTİHDAMA KATKISI
Şirket, Erzurum'da Sağlık Bakanlığı'na bağlı hastanelere bin personelle Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS) çağrı merkeziyle hizmet sunuyor. Ayrıca Erzincan'da da başta THY, Avea ve TTNET ile Ulaştırma Bakanlığı'na bin 350 çalışanı ile çağrı hizmeti veriyor. Özkan, sağladıkları istihdam ile bölgenin sosyo-ekonomik kalkınmasına az da olsa destek çıktıklarına ifade ederek, "Erzurum ve Erzincan'da 2 bin 500 kişiye istihdam edip, ekmek kapısı olarak işsizlik sorunun çözümüne önemli katkı sağlıyoruz." dedi. İstihdamın yanısıra bölge ekonomisine de katkıda bulunduklarını aktaran Özkan, "Erzurum ve Erzincan ekonomisine ortalama 2 milyon 500 bin TL tutarında sıcak para aktarıyoruz. Her türlü mal ve hizmet ihtiyacımızı Erzurum ve Erzincan'dan satın alarak il ekonomilerine katma değer sağlıyoruz." diye konuştu.
"DİPLOMA DEĞİL DİKSİYON ÖNEMLİ"
İnsan Kaynakları Yöneticisi Kemal Özkan, çağrı merkezlerinde istihdam ettikleri kişilerde üniversite ya da yüksek okul diploması yerine öncelikli olarak diksiyon ve öfke kontrolü gibi nitelikler aradıklarını söyledi. Personel seçiminde kriterler olarak mezuniyet aramadıklarına değinen Özkan,"Personel alımında bir takım kriterlerimiz var. Bu kriterlerin başında aslolan mezuniyet değildir. Üniversite mezunu bir adayın eğer diksiyonunda, güzel konuşmasında bir sorun varsa onu değil, konuşma kalitesi ona göre daha yüksek olan bir lise mezununu elbette tercih ederiz." ifadelerini kullandı.