ATA ULAŞIMDA HEDEFLERİNİ ANLATTI
Erzurum Özel Halk Otobüsleri Derneği Başkanı Ömer Ata, şehir içi ulaşım hizmetlerine kalite kazandırmak için ellerinden geleni yaptıklarını söyledi. İmkanlar elverdikçe teknoloji nimetlerinden de istifade ettiklerine dikkati çeken Ata, geçtiğimiz günlerde uygulamaya sokulan Dijital Takip Sistemi’nin, bu girişimlerin bir parçası olduğunu dile getirdi. Bu yeniliğin ardından şimdi de, halk otobüslerinde görev yapan personel için bir eğitim programı başlatmaya hazırlandıklarını kaydeden Ömer Ata, Büyükşehir Belediyesi ile ortaklaşa yürütülecek program çerçevesinde, personelin tamamının hizmet içi eğitim seminerlerine tabi tutulacağını ifade etti.
İNSANİ İLİŞKİLERDEKİ EKSİKLİKLER
“Beşeri Münasebetler” konusunda gerekli yeterliliğe sahip olmayan bazı personellerle, yolcular arasında zaman zaman tatsız diyalogların yaşanabildiğine işaret eden Ömer Ata, bu ve bunun gibi sıkıntıları ortadan kaldırmak için sadece uyarı ve ikazın yetmeyeceğini belirtti. Başkan Ata, “Hemen her meslek grubunda olduğu gibi, toplu ulaşım sektöründe de, beşeri münasebetler konusunda eksikliği bulunanlar yüzünden bir takım sıkıntılar yaşanabiliyor. Biz yönetim olarak her ne kadar uyarı mekanizmasını çalıştırsak bile, bir yerde yeterli olmuyor. Bu ve benzeri sorunların üstesinden hizmet içi eğitim seminerleriyle gelinebileceği, bilinen bir gerçektir. Bu bağlamda bizler de, Büyükşehir Belediyesi ile ortaklaşa eğitim programları başlatacağız. Personelimiz, bir yolcuyla nasıl konuşulması gerektiğinden, hitap şekline varıncaya kadar, insani ilişkiler anlamında gerekli donanıma kavuşturulacak. Eğitim çalışmalarına önümüzdeki günlerde başlayacağız. Bu hususta bizlere görüş ve öneride bulunmak isteyen vatandaşlarımıza da, kapımız her zaman açıktır” diye konuştu.