Türk Telekom Grup şirketi AssisTT, ünlü şair ve araştırmacı Sunay Akın ile 13 farklı şehri ziyaret ederek çalışanlarına bilginin önemini ve takım ruhunu anlattığı etkinlikler dizisine Erzurum lokasyonu ile devam etti.
Çalışanlarının kişisel gelişimine yatırım yapıp dolayısı ile müşteri memnuniyetini de artırmayı hedefleyen ve bugüne kadar Karaman, Burdur, Adıyaman ve Erzincan’da gerçekleşen Sunay Akın’lı ziyaretler, önümüzdeki günlerde de Rize, Giresun, Ordu, Samsun, İzmir, Amasya, Çorum ve Ankara’da yapılacak.
Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT’in, toplam 13 şehirde düzenleyeceği "Sunay Akın’la Çağrı’şımlar” isimli etkinlik dizisi, Erzurum’da gerçekleşen organizayon ile devam etti. AssisTT Erzurum Çağrı Merkezi'nden 800 çalışanın katıldığı etkinlikte, tanınmış şair ve araştırmacı Sunay Akın; bilgiye ulaşma yöntemleri, kişisel gelişimin önemi ve takım ruhunun getireceği başarılarla ilgili bir sunum yaptı.
ASSİSTT’İN ODAK NOKTASI TAKIM RUHU VE KİŞİSEL GELİŞİM
Geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine geçerek; satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine çözüm sunan AssisTT’in Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu, Sunay Akın ile birlikte gerçekleştirecekleri etkinliklerle hedeflerinin 5 bin çalışana ulaşmak olduğunu belirterek, şöyle konuştu: "Türk Telekom’dan aldığımız güçle ülke genelinde 20 şehir ve 23 ayrı bölgede yaklaşık 10 bin çalışanımızla hizmet veriyoruz. Müşteri memnuniyetimizi daha da artırmak için bu yıl çalışanlarımız kapsamında iki konuya ağırlık vereceğiz. Bunlardan birincisi takım ruhu, ikincisi ise kişisel gelişimin önemi. Bu amaçla 13 şehirde 16 etkinlik düzenlemek üzere yola çıktık. Bu etkinlik dizisi ile çalışanlarımızın performansının ve hizmet kalitemizin daha da artacağını düşünüyoruz.”
“EN DEĞERLİ OLAN BİRİKİM; DUYARLILIĞINIZ VE SÖZCÜKLERİNİZDİR”
Erzurum etkinliğinde gördüğü ilgiden büyük memnuniyet duyduğunu belirten Sunay Akın ise çalışanlara hitaben “Sizler, her şeyden önce yapmış olduğunuz görüşmelerde karşınızda Türkiye olduğunu hatırlamalısınız. Müşterilerle birebir temas kurarak onların sorunlarını çözüyor, onları yönlendiriyor ve bilgiyle onların dünyalarını aydınlatıyorsunuz” dedi. Bilginin üretilen ve yönetilen en büyük güç olduğunu da hatırlatan Akın, çağrı merkezi çalışanlarının aslında bilgiyi ürettiğini ve yönettiğini belirterek, "Bunu yaparken elinizdeki en büyük, en değerli olan birikim; duyarlılığınız ve sözcüklerinizdir” diye konuştu.