POLAT RENAİSSANCE'E MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖDÜLÜ
Erzurum'daki Polat Renaissance Otel, bağlı olduğu Marriott Oteller Grubu tarafından verilen müşteri memnuniyeti ödülünü son 3 yılda almayı başardı. Palandöken Kış Turizm Merkezi'nde bulunan ve 2001 yılında hizmete giren Polat Renaissance Otel'in, dünyanın çeşitli ülkelerinde bulunan 300'ün üzerinde otelde yapılan anket çalışmaları sonrasında aldığı müşteri memnuniyeti ödülleri, otel girişinde sergileniyor.
ÖNCELİK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE
Polat Renaissance Otel Genel Müdürü Koray Korkmaz, yaptığı açıklamada, otellerinin 2004, 2005 ve 2006 yılları ile 2007 yılının ilk çeyreğinde müşteri memnuniyeti ödüllerini aldığını belirterek, 450 yataklı otellerinde önceliği her zaman müşteri memnuniyetine verdiklerini söyledi.
Alınan ödüllerin, müşteriler arasında yapılan anket çalışmaları doğrultusunda belirlendiğinin altını çizen Korkmaz, şunları kaydetti: ''Otel olarak önceliğimiz her zaman müşteri memnuniyetidir. Müşterilerimiz, hizmet kalitesi ve problemlerin çözülmesi noktalarında duydukları memnuniyeti bize sürekli ifade ediyorlar. Bunun karşılığını son 3 yılda aldığımız müşteri memnuniyet ödülleri ile gördük. Hedefimiz her yıl ödüllerimize yenilerine eklemek.''
PERSONEL EĞİTİLİYOR
Korkmaz, otellerinde şu an 100 personelin görev yaptığını, kayak sezonunun başlamasıyla birlikte bu sayının daha da arttığını belirterek, ''personelimizi günün her saatinde, her an eğitim altında tutuyoruz'' diye konuştu.
Departman müdürlerinin, müşteri memnuniyeti konusunda personelin dikkatini en üst düzeyde tutmaya çalıştığını anlatan Korkmaz, şöyle devam etti: ''Personelimizi yılda iki kez müşteri memnuniyeti konusunda eğitime alıyoruz. Hem Polat Holding hem de Renaissance grubu tarafından personelimize eğitim kursları veriliyor. Erzurum'un ve Palandöken Dağı'nın tanıtımında gelen misafirlerin memnun ayrılmasının büyük etkisinin olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle müşteri memnuniyetine büyük önem veriyoruz.''
YILDA 60 BİN KONUK AĞIRLANIYOR
Korkmaz, otellerinde yıl boyunca 60 bin misafir ağırladıklarının belirterek memnun ayrılan müşterinin bir sonraki yıldaki müşteri sayısına olumlu etki ettiğini kaydetti.
Konuklarının her yıl ortalama yüzde 20-25 oranında arttığını belirten Korkmaz, ''müşterimizin otelimizden memnun ayrılması konuk sayımıza direkt etki ediyor. Eğer turist memnun kalmışsa bu etki olumlu, memnun kalmamış ise de olumsuz oluyor'' dedi.
Korkmaz son olarak, Polat Renaissance Otel'e ait toplam 7 kilometre uzunluğunda kayak pistinin de bulunduğunu belirterek bu yıl erken yağan karın kendilerini sevindirdiğini, pistlerde kar kalınlığının şimdiden 50 santimetreyi aştığını ve sezonu 17 Kasım'da açmayı planladıklarını ifade etti.