ERZURUM (İHA) - 6360 Sayılı kanunun yürürlüğe girmesi ile birlikte Büyükşehirlerdeki Valilikler bünyesinde kurulan Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlıkları kuruluş aşamalarını tamamlayarak görevlerine başladı. Erzurum Valisi Dr. Ahmet Altıparmak yeni kurulan Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı personelleri ile bir araya geldi. Yeni görevlerine başlayan birim personelleri ile tek tek tanışan Vali Altıparmak kuruluşun hayırlı olması temennisinde bulunarak çalışanlara yeni görevlerinde başarılar diledi.
İl Özel İdaresi başta olmak üzere çeşitli kurumlardan nakil yoluyla YİKOB’a gelen personellere çeşitli tavsiyelerde bulunan Vali Altıparmak görevlerini yaparken samimiyeti, güveni esas almalarını, işi öncelemelerini ve işin odağına Erzurum'u ve Erzurumluyu koymalarını istedi.
İnsanları kırmadan, küstürmeden hizmet edilmesi gerektiğinin altını çizen Vali Altıparmak: “Bildiğiniz üzere Özel İdareler kapandı ve yerine YİKOB ismiyle bir kuruluş kuruldu. Çalıştığınız alan olarak pek birşey değişmedi aslında. Yolda, suda, tarımda çalışan arkadaşlarımızı Büyükşehir Belediyemize gönderdik. Buraya aldığımız arkadaşlarımızda imar dairesi ile ilgili, kamu ihaleleri ile ilgili işleri yürütecekler. Her biri kendi alanında çok başarılı arkadaşlarımız var. Birçoğunuz gençsiniz. Sizden istediklerimiz var. Öncelikle samimiyet, güven, işi öncelemek ve işin odağına Erzurum'u ve Erzurumluyu koymak. Pozitif yönden bakarsanız inanın her sorunu çözmek için bir adım atarsınız. Allah işini güzel yapanı ve başkasına yardım edeni sever. Yani işimizi güzel yapmamız gerekiyor. Başkalarına yardım etmemiz gerekiyor. İnsanları kırmadan, küstürmeden, onurlarını incitmeden ve aynı zamanda hakkı varsa hakkını teslim ederek görevimizi yapmanız gerekiyor. Yani karşıdaki saygıyı hak ettiği için değil, biz saygın olduğumuz için bunu yapmalıyız. Bunu samimiyetle ihlasla yerine getirmek zorundayız.“ diye konuştu.
Vali Altıparmak’ın YİKOB Personelleri ile gerçekleştirdiği toplantıya sorumlu Vali Yardımcısı Mustafa Gündoğan ile birim müdürleri de katıldı.