KUDAKA Tanıtım, Pazarlama ve Markalaşma Komitesi toplandı. Tanıtım, Pazarlama ve Markalaşma Komitesi üyelerinin katıldığı toplantıda KUDAKA’ya bağlı illerin marka haline gelmesi amacıyla bölgenin önceliklerinin belirlenmesi, lokomotif olgu, potansiyel ve yeteneklerin ön plana çıkarılması üzerinde duruldu.
Bölgede turizmin iş ve istihdam kaynağı haline gelmesi için hazırlanan İnovasyona Dayalı Turizm Stratejisi ve Eylem Planı gereğince, TRA1 Düzey 2 Bölgesinin turizm potansiyelleri ve kış sporları altyapısının ulusal ve uluslararası düzeyde tanıtılması, pazarlanması ve bölgenin önemli bir turistik destinasyon haline gelmesi amacı doğrultusunda oluşturulan "Tanıtım, Pazarlama ve Markalaşma Komitesi" toplantısında Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni ve Zaman Gazetesi yazarı Günseli Özen Ocakoğlu da görüşlerini açıkladı.
"ANAHTAR ÇÖZÜMLER" BAŞLIYOR...
KUDAKA tarafından yapılan açıklamada, “2011 yılından itibaren bölgede ihtiyaç duyulan alanlardaki altyapı eksikliğinin giderilmesi, kalkınmada öncelikli konularda farkındalık yaratılması, kurumsal kapasitenin arttırılması amacıyla; kamu, özel sektör ve sivil toplum kuruluşları yönetici ve çalışanlarına yönelik ücretsiz eğitim, konferans ve seminerlerden oluşan Sürekli Eğitim Projesinin uygulandığı kaydedildi. Bu kapsamda “Kalkınma ve Rekabetin Anahtarı İnovasyon, İşletmelerde Yenilikçilik, Fikir Üretme ve Yaratıcılık, Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi, İnsan İlişkilerinde Ustalaşmak, Dış Ticarette Para Kazanmanın Yolları” gibi seminerler düzenlendiği vurgulandı.
Alanında uzman kişilerin katılımı ile gerçekleştirilecek seminerlerde bölge kalkınmasına ivme kazandıracak Anahtar Çözümlerin sunulması amacıyla 2013 yılı içerisinde bu projenin "ANAHTAR ÇÖZÜMLER" ismi ile devam ettirilmesine karar verildiği hatırlatılarak, eğitim ve seminer programlarının özellikle İnovasyona Dayalı Turizm Stratejisi ve Eylem Planı doğrultusunda oluşturulan komiteler ile paralel yürütüleceği görüşü paylaşıldı.