Şener, Yaklaşık 4 yıldır Erzurum Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren ve üç vardiya halinde bin 200 kişinin istihdam edildiği merkezin Erzurum ve Doğu’da en büyük istihdam olanağı sağlayan kurum olduğuna dikkat çekti.
Çağrı Merkezi'nin sadece Erzurumlu gençlere değil, bölge illerindeki gençlere de istihdam sağladığını belirten Şener, çağrı merkezi ile işsizlik sorununa da önemli çözüm getirildiğini kaydetti.
BÖLGE EKONOMİSİNE KATKI SAĞLANIYOR
Çağrı Merkezleri'nde çalışan bir personelin 30 gün üzerinden sigorta primi yatırılıyor Personele çalışma saatine göre sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemeği veriliyor. Bunun yanında ücretsiz servislerle ulaşım imkanları sağlanıyor. Personelin daha fazla para kazanabilmesi için isteğe bağlı olarak fazla mesai yapması halinde ek ücret ödeniyor.