Ulusal ve uluslararası fuarlarda boy gösteren ve Türkiye’nin internetteki saygın turizm sitelerinde yerini alan Ilıca Termal Tesisleri, yüzde 80’in altına düşmeyen doluluk oranıyla yüzleri güldürüyor. EMITT 2015 Fuarı’ndan sonra, turizm sitelerinde de yer alan termal tesisler müşterilerinin akınına uğruyor.
ILICA ŞİFA’NIN ADRESİ
Erzurum’da huzur ve şifanın adresi olarak bilinen Ilıca Termal Tesisleri’nde bir yandan hizmet kalite ve standardı yükselirken, diğer yandan tanıtım faaliyetleri de göz dolduruyor. Aziziye Belediyesi bünyesinde hizmet veren termal tesisler Türkiye’nin sayılı termal turizm merkezleri arasında yerini almak için ulusal ve uluslararası tanıtım faaliyetlerine büyük önem veriyor. Uluslararası fuarlarda boy gösteren termal tesisler, Türkiye’nin saygın internet sitelerinde de tercih edilmesi gereken oteller arasında boy gösteriyor. EMITT 2015 Fuarı’na katılan ve ardından turizm üzerine faaliyet gösteren internet sitelerinde de yerini alan Ilıca Termal Tesisleri’nde yapılan tanıtım faaliyetleri meyvelerini vermeye başladı. Tanıtım sayesinde müşteri oranında ciddi manada artış gözlendi.
ORHAN’IN AÇIKLAMASI
Aziziye Belediye Başkanı Muhammed Cevdet Orhan, tanıtıma büyük önem verdiklerinin altını çizerek, “İlçemizin ve Erzurum’un gözbebeği olan termal tesislerimizi en iyi şekilde tanıtarak, katma değer üretir konuma getirmek istiyoruz. Bu bağlamda önce EMITT 2015 uluslararası turizm fuarında yer almamız, ardından turizm üzerine yayın yapan internet sitelerinde yapılan tanıtımlarla güzel geri dönüşler aldık. Tanıtım noktasında önemli hamleler gerçekleştirmeye devam edeceğiz.” dedi.
TANITIMLAR MEYVE VERMEYE BAŞLADI
Geçtiğimiz günlerde EMITT 2015 fuarına katıldıklarını ve fuarda gösterilen ilginin müşteriye de yansıdığını kaydeden Başkan Orhan, “Gerek ulusal ve uluslararası fuarlarda yaptığımız tanıtımlardan ve gerekse Türkiye’nin internetteki saygın tatil sitelerinde yer alan tesislerimiz büyük ilgi görüyor. Artık kabuğunu yavaş yavaş kıran ilçemiz için çok önemli bir kazanım olan tesislerimiz, yüzde 80’in altına düşmeyen doluluk oranı ile yüzümüzü güldürüyor. Tesislerimizin yerli ve yabancı turistlerin ilgi odağı haline gelmesi, ilçemizin ve Erzurum’un tanıtımı açısından da büyük önem arz ediyor. Biz ilçemizi ve Erzurum’u en iyi şekilde tanıtmak, tesislerimizi ilçemiz ve şehrimiz için katma değer üretir konuma getirmek için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz.” diye konuştu.
MÜTEŞEBBİSLERE KAPIMIZ ARDINA KADAR AÇIK
Aziziye’yi termal turizmin marka değeri hedefine ulaştırmak için çalışmalarının hız kesmeden devam ettiğine işaret eden Başkan Orhan, bir yandan kentsel dönüşüm çalışmaları ile ilçenin çehresini değiştirirken, diğer yandan ilçeye yeni termal yatırımlar kazandırmak için girişimlerinin sürdüğüne vurgu yaptı. İlçeye 18 adet yeni aile kabini kazandırdıklarını da hatırlatan Başkan Orhan, tesislerin göz kamaştırıcı temizliği, kalitesi her geçen gün yükselen hizmet anlayışıyla müşterilerin ilgi odağı haline geldiğini kaydetti. Yatırımcıları da ilçeye davet eden Başkan Orhan, “İlçemize yatırım yapacak her müteşebbise kapımız ardına kadar açık olduğu gibi, belediye olarak da her türlü kolaylığı ve fedakarlığı yapmaya hazırız.” ifadeleri kullandı.
ŞİFA ARAYANLARIN GÖZDE MEKANI OLACAK
Kaplıca ve termal turizme olan ilginin her geçen gün arttığına dikkat çeken Başkan Orhan, Aziziye'nin de, termal sulardan şifa arayanların gözde mekanı haline geldiğini belirtti. Başkan Orhan, "İlçenin şehir merkezine, kış turizm merkezine, havaalanına, terminal ve tren garına olan yakınlığı, cazibesinin artması için en önemli avantajdır. Ulaşım kolaylığının yanında, termal suyun taşıdığı özellikle de ilçemiz, ülkemizin gözde turizm merkezi, tercih edilen bir turizm değeri kalitesini yakalayacaktır." dedi.