İL İDARE KURULU, YEŞİL KARTI GÖRÜŞTÜ
Erzurum İl İdare Kurulu Toplantısı'nda yeşil kart almak için müracaat eden vatandaşların işlemlerinin zamanında, hızlı ve sağlıklı bir şekilde yapılması konusunun ele alındığı bildirildi.
Valilik toplantı salonunda Vali Yardımcısı Mustafa Dalkılıç Başkanlığında yapılan toplantıya İl İdare Kurulu Müdürü Ömer Atasoyu, Defterdar Osman Şimşek, İl Milli Eğitim Müdürü Fevzi Budak, İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Daştan, İl Bayındırlık ve İskan Müdürü Yaşar Güvenç, Bağ-Kur İl Müdürü Muharrem Kırık, Aziziye Vergi Dairesi Müdürü Emine Alaca, Tapu Sicil Müdür Yardımcısı Arif Uruk ve Askerlik Şube Başkanı Personel Albay Cengiz Kor katıldı.
YEŞİL KART KONUSU HASSASİYET ARZEDİYOR
Toplantı sonrasında alınan kararları açıklayan Vali Yardımcısı Mustafa Dalkılıç, toplantının amacının, yeşil kart almak için müracaat eden vatandaşların işlemlerinin zamanında, hızlı ve sağlıklı yürütülebilmesi için araştırma sürecinde, sorgulama yapan kurum amirlerine, konunun önem ve hassasiyetini hatırlatmak olduğunu söyledi.
UYGULAMA TEKNOLOJİK İMKANLARLA YAPILMALI
Dalkılıç, "Yapılan toplantıda kurumlarımızın söz konusu iş ve işlemleri yaparken teknolojik imkanlardan yararlanması, vatandaşlarımızın kurumlar arasında gidiş gelişinin asgariye indirilmesi, bu kapsamda SSK ve Bağ-Kur kayıtlarının bundan sonra yeşil kart Bürosu tarafından elektronik ortamda alınması, nüfus kayıtlarının vatandaşlar tarafından alındıktan sonra, tekrar Nüfus Müdürlüğü'ne gitmek zorunda kalmamaları, yine vatandaşlarımızın vergi dairelerinde beklememeleri için müracaat formlarının bu dairelere toplu olarak gönderilip aynı gün sonuçlandırılması, diğer dairelerde de vatandaşlarımızın bekletilmeden kendilerine ait bilgilerin doldurularak teslim edilmesi hususları kararlaştırıldı" dedi.