Türkiye genelinde 27 yerleşim merkezinde faaliyet gösteren açıkhava reklam şirketi Ströer Kentvizyon, Renaissance Polat Erzurum Otel’de “Açıkhava Tasarım Atölyesi” düzenledi.
‘Markalar açıkhavada büyür’ ilkesiyle açıkhava reklamcılığının markalar için önemini vurgulayan Ströer Kentvizyon’un Erzurum’da düzenlediği “Açıkhava Tasarım Atölyesi” Ströer Kentvizyon Erzurum Şube Müdürü Emre Sekmen’in konuşmasıyla başladı.
Erzurum reklam ajansı temsilcilerinin geniş katılımıyla gerçekleşen “Açıkhava Tasarım Atölyesi”ni sunan Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Görevlisi ve Görsel İletişim Tasarımcısı Gürkan Mıhçı, açıkhava mecrasını çok daha etkili kullanmanın açıkhava reklamlarını daha etkin bir şekilde tasarlamakla başladığını anlatarak sunumuna başladı.
İki oturumdan oluşan “Açıkhava Tasarım Atölyesi”nin ilk oturumunda açıkhava reklamcılığının özel dili, tipografi, okunurluk, görsel-logo kullanımı gibi tasarım ögeleri anlatıldı. İkinci oturumda tarz ve imaj gibi konular işlenerek katılımcılarla beraber interaktif bir atölye çalışması gerçekleştirildi. Ardından katılımcılar birlikte öğle yemeği yedi.
Ströer Kentvizyon’un sırasıyla Bursa, İzmir, Gaziantep ve Samsun’ da gerçekleştirdiği ‘Açıkhava Tasarım Atölyesi’ Erzurum’da yapılan oturumla son buldu.