SAMET ÖZÜNAL(GHA) - Erzurum’da Türkcell ve Finansbank’ın ardından açılan Sağlık Bakanlığı Çağrı Merkezi’nin işletmesini üstlenen Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A. Ş., 400 kişinin yüzünü daha güldürdü.
İŞE ALIM PROJESİ
Türkiye İş Kurumu ile ortaklaşa yürütülen “İşe Alım Projesi” kapsamında 400 kişi ekmek sahibi oldu. 2 Mayıs itibariyle eğitime alınacak olan çağrı merkezinin yeni personellerine, bir aylık eğitimin ardından işbaşı yaptırılacak.
Şu an itibariyle 650 kişiye ekmek kapısı olan Sağlık Bakanlığı Erzurum Çağrı Merkezi, 400 kişinin daha yüzünü güldürdü. Türkiye İş Kurumu Erzurum İl Müdürlüğü’ne yapılan 2 bin 200 başvuru sahibi arasından seçilen 400 kişi, bir ay sonra evlerine ekmek götürmeye başlayacak. Yapılan mülakatın ardından belirlenen 400 kişi, Pazartesi gününden itibaren yaklaşık bir ay sürecek olan bir eğitime tabi tutulacak. Eğitimlerde Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS) hakkında bilgilendirilecek olan personeller, tıbbi terimler ve teknik alanlarda da gerekli donanıma kavuşturulacaklar. Erzurum Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A. Ş. yetkililerinden edinilen bilgilere göre, personel alımı için Türkiye İş Kurumu Erzurum İl Müdürlüğü ile ortak bir çalışma yürütüldü. Çağrı merkezinde çalışmak amacıyla başvuru yapan 2 bin 200 kişi arasından mülakat yoluyla 400 kişinin belirlendiğini bildiren yetkililer, söz konusu personellerin işbaşı yapmadan önce sisteme adaptasyon açısından eğitime alınacaklarını dile getirdiler.
ÇAĞRI MERKEZİNDE ÇALIŞANLARIN SAYISI HAZİRAN SONUNDA BİN 250’YE ULAŞMIŞ OLACAK
Sağlık Bakanlığı Çağrı Merkezi’nde halen 650 kişinin çalıştığına dikkati çeken Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A. Ş.’nin yetkilileri, yeni personellerin de işe başlatılmasıyla birlikte toplam çalışan sayısının bin 50’yi bulacağını ifade ettiler. Personel alımlarının devam edeceğini, Haziran ayı sonuna kadar işbaşı yaptırılan personel sayısının bin 250’ye ulaştırılmasının planlandığını açıklayan konu ile ilgililer, Merkezi Hastane Randevu Sistemi’nden (MHRS) faydalanan il sayısı arttıkça, personele duyulan ihtiyacın da artacağını söylediler.
MÜLAKAT HEYECANI
Öte yandan Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A. Ş. tarafından yürütülen çağrı merkezi hizmetlerinde görev alabilmek için mülakat heyecanı yaşayan adaylar, Sağlık Bakanlığı Çağrı Merkezi’nin Erzurum’daki genç işsizler için bir umut kapısı olduğunu dile getirerek, bu imkandan dolayı Sağlık Bakanlığı’na teşekkür ettiler. Mülakat sonucunda işe alınmalarına karar verilen adaylar ise, mutluluklarını birbirlerine sarılarak paylaştılar.