ford ercihan otomotiv
Ana Sayfa Guncel Asayiş Siyaset Ekonomi Eğitim Kültür-Sanat Sağlık-Yaşam Spor Araştırma İnceleme Bölgeden Türkiye Teknoloji Seçime Doğru
Tarımda bir yıllık değerlendirme
Tarımda bir yıllık değerlendirme
Çelebi gazetecileri ağırladı
Çelebi gazetecileri ağırladı
A.Gazi’de bıçaklı kavga
A.Gazi’de bıçaklı kavga
Vali Çiftçi’ye İdareciler Günü jesti
Vali Çiftçi’ye İdareciler Günü jesti
Palandöken’de tarihi eser operasyonu
Palandöken’de tarihi eser operasyonu
HABERLER>GUNCEL
29 Nisan 2011 Cuma - 07:35

400 gence iş kapısı açıldı

Erzurum’da Türkcell ve Finansbank’ın ardından açılan Sağlık Bakanlığı Çağrı Merkezi’nin işletmesini üstlenen Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A. Ş., 400 kişinin yüzünü daha güldürdü.

400 gence iş kapısı açıldı

SAMET ÖZÜNAL(GHA) - Erzurum’da Türkcell ve Finansbank’ın ardından açılan Sağlık Bakanlığı Çağrı Merkezi’nin işletmesini üstlenen Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A. Ş., 400 kişinin yüzünü daha güldürdü.
İŞE ALIM PROJESİ
Türkiye İş Kurumu ile ortaklaşa yürütülen “İşe Alım Projesi” kapsamında 400 kişi ekmek sahibi oldu. 2 Mayıs itibariyle eğitime alınacak olan çağrı merkezinin yeni personellerine, bir aylık eğitimin ardından işbaşı yaptırılacak.
Şu an itibariyle 650 kişiye ekmek kapısı olan Sağlık Bakanlığı Erzurum Çağrı Merkezi, 400 kişinin daha yüzünü güldürdü. Türkiye İş Kurumu Erzurum İl Müdürlüğü’ne yapılan 2 bin 200 başvuru sahibi arasından seçilen 400 kişi, bir ay sonra evlerine ekmek götürmeye başlayacak. Yapılan mülakatın ardından belirlenen 400 kişi, Pazartesi gününden itibaren yaklaşık bir ay sürecek olan bir eğitime tabi tutulacak. Eğitimlerde Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS) hakkında bilgilendirilecek olan personeller, tıbbi terimler ve teknik alanlarda da gerekli donanıma kavuşturulacaklar. Erzurum Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A. Ş. yetkililerinden edinilen bilgilere göre, personel alımı için Türkiye İş Kurumu Erzurum İl Müdürlüğü ile ortak bir çalışma yürütüldü. Çağrı merkezinde çalışmak amacıyla başvuru yapan 2 bin 200 kişi arasından mülakat yoluyla 400 kişinin belirlendiğini bildiren yetkililer, söz konusu personellerin işbaşı yapmadan önce sisteme adaptasyon açısından eğitime alınacaklarını dile getirdiler.
ÇAĞRI MERKEZİNDE ÇALIŞANLARIN SAYISI HAZİRAN SONUNDA BİN 250’YE ULAŞMIŞ OLACAK
Sağlık Bakanlığı Çağrı Merkezi’nde halen 650 kişinin çalıştığına dikkati çeken Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A. Ş.’nin yetkilileri, yeni personellerin de işe başlatılmasıyla birlikte toplam çalışan sayısının bin 50’yi bulacağını ifade ettiler. Personel alımlarının devam edeceğini, Haziran ayı sonuna kadar işbaşı yaptırılan personel sayısının bin 250’ye ulaştırılmasının planlandığını açıklayan konu ile ilgililer, Merkezi Hastane Randevu Sistemi’nden (MHRS) faydalanan il sayısı arttıkça, personele duyulan ihtiyacın da artacağını söylediler.
MÜLAKAT HEYECANI
Öte yandan Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A. Ş. tarafından yürütülen çağrı merkezi hizmetlerinde görev alabilmek için mülakat heyecanı yaşayan adaylar, Sağlık Bakanlığı Çağrı Merkezi’nin Erzurum’daki genç işsizler için bir umut kapısı olduğunu dile getirerek, bu imkandan dolayı Sağlık Bakanlığı’na teşekkür ettiler. Mülakat sonucunda işe alınmalarına karar verilen adaylar ise, mutluluklarını birbirlerine sarılarak paylaştılar.
 

 
 
Kur’an Eğitimi ve Yaz Kur’an Kursları
YORUMLAR
Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen 1 yorum var.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
genç 4 Mayıs 2011 Çarşamba 12:28

acaba bu alımdan sonra yine alım olurmu merekla beliyorum?

Yorumu oyla      6      4  
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ulaşım’da çözüm odaklı süreç
Erzurum Büyükşehir Belediyesi, eleştirilerin hedefi haline gelen toplu ...
Dadaş Vali’den DATUR’a destek
DATUR Projesi kapsamında Erzurum Uzundere İlçesinden Karabük’e gelen ...
Kentleşmeye bilimsel yaklaşım
KKEF Coğrafya Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Doğanay, “Kentlerde nüfus artışına ...
 
‘Kutsal Seyahat’ Planlarına sert tepki…
Ermenilerin ‘Kutsal Seyahat’ adını verdikleri Doğu ve Güneydoğu Anadolu ...
Göçük olayına İMO merceği
İMO Erzurum Şubesi, Gaziler Mahallesi’nde 3 kişinin ölümüne neden olan ...
Özengiz'den kart olayına ilginç yaklaşım
– Erzurum Minibüsçüler ve Dolmuşçular Odası Başkanı Ali Özengiz, “Kardelen ...
 
Algida, Mutluluk Makinesi Erzurum’a gelecek
Algida tüm dünyada hayata geçirdiği "Mutluluğu Paylaş" kampanyası kapsamında ...
Pazaryolu’nda kamu atılımı
Erzurum'un Pazaryolu ilçesi modern bir hükümet konağına kavuşuyor. Pazaryolu'nda ...
Tapu’da Özlü dönemi başlıyor
Tapu ve Kadastro Erzurum Bölge Müdürlüğüne,  İlhan Özlü atandı.Çeşitli ...
 
ERZURUM GAZETESİ
YAZARLAR
Ahmet Göksan
Ahmet Göksan
Tanınmanın Tüneli
İzzet Fehmi Aksakal
İzzet Fehmi Aksakal
Dadaşlar Diyarı'nın Gönül Valisine Veda
Baki Gezmiş
Baki Gezmiş
Palandöken’in Bembeyaz Cazibesi
Ali Kemal Koçak
Ali Kemal Koçak
“Merhamet” Politikası ve Terör
İslamhan Bulutlar
İslamhan Bulutlar
Kağıt gazete dönemi bitti!
Can Umut Avcıgil
Can Umut Avcıgil
Sosyal Medya ve Siyaset: Ahlakın Kaybolduğu Yer mi?
ERZURUM
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
ARŞİV
ANKET
Erzurumspor’un Yeni Sezon Önceliği:

a. Ligde kalmak
b. Playoffa kalmak
c. İlk iki için mücadele


Sonuçları göster Anket arşivi
FACEBOOK'TA ERZURUM GAZETESİ
TWITTER'DA ERZURUM GAZETESİ
Ana Sayfa Guncel Asayiş Siyaset Ekonomi Eğitim Kültür-Sanat Sağlık-Yaşam Spor Araştırma İnceleme Bölgeden
KünyeHakkımızda KünyeKünye İletişimİletişim FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri
Maxiva