//ÇOCUKLAR YAZI YAZMASINI UNUTTU
Özellikle Avrupa Birliği ülkelerinde uygulanan alfabe harflerinin geneline yakınının noktasız ve çengelsiz harflerden oluşması AB ülkelerinde ki okullarda el yazısı kabiliyetini ve öğrencilerin uygulama noktasındaki gayretlerini desteklediğini belirten öğrenci velileri, “Ancak Ülkemizde ise bu konu tamamen öğrencilerin ilköğretim okuluna başlamalarıyla birlikte uygulanan el yazısı uygulamasının biraz zor yürümesine neden olmaktadır. Çünkü el yazısının asıl amacı kelimeyi veya cümleyi kurarken kalemi hiç kardırmadan kelimenin veya cümlenin tamamlaması gerekmektedir. Ancak alfabemizde bulunan noktalı ve çengelli harfler nedeni ile el yazısı ile bir kelime yazan öğrenci ya noktalı işaretlemeye geldiğinde el yazısını bırakıp noktalamayı veya çengelini koymayı gerçekleştirecek yada kelime veya cümleyi tamamladıktan sonra başa dönüp nokta ve çengellileri yapıp cümleyi tamamlayacaktır. Hal böyle iken hem öğrencinin dikkati dağılacak, hem de yazdığı el yazısı duraksadığı için yazı formatını kaybederek farlı bir düzene geçmiş olacaktır. Örnek vermek gerekir ise 26 harften oluşan İngiliz alfabesin de (A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z) noktalı ve çengelli harflerin bulunmaması Avrupa Birliği Ülkelerinde Eğitim ve Öğretim sunan okullarda daha kolay el yazısı uygulaması yapılmasının ana temelini oluşturmaktadır” dediler.