//GÖĞÜS HASTANESİNDE ÖVGÜLÜK YAKLAŞIM
Erzurum Nihat Kitapçı Göğüs Hastanesi Hasta Hakları Birimi’ne ulaşan mesajlar, hem yönetimi, hem de personeli memnun ediyor. 2004 yılının Ağustos ayında kurulan ‘Hasta Hakları Birimi’, vatandaştan gelen her türlü şikayet, istek ve öneriyi anında değerlendirmeye alırken, söz konusu birime son aylarda tek bir şikayetin dahi ulaşmadığı bildirildi.
//YÜKSEK KALİTELİ HİZMET
Nihat Kitapçı Göğüs Hastanesi Başhekimi Uzman Dr. Ayhan Yiğit, “Hastanemizdeki sağlık hizmetleri, yüksek kalite düzeyinde veriliyor. Tüm personelimizle birlikte, hastanemizin bütün imkanlarını hastalarımız için adeta seferber etmiş durumdayız.” dedi. Hastane bünyesinde 5 yıl önce kurdukları Hasta Hakları Birimi’ne, son aylarda tek bir şikayet metninin dahi ulaşmadığına dikkati çeken Başhekim Yiğit, tam tersine, hastalardan bol bol teşekkür mesajı aldıklarını dile getirdi.
//TEŞEKKÜR MESAJLARI
Göğüs Hastanesi’nin, güler yüzlü ve saygılı personelinin, kendisinden sağlık hizmeti bekleyen hastalara ve yakınlarına karşı son derece titiz davrandığını vurgulayan Ayhan Yiğit, “Hasta Hakları Birimi, yönetimle hasta ve yakınları arasında doğrudan kurulan bir köprü özelliği taşıyor. Hastalardan ve yakınlarından direkt yönetime ulaştırılan şikayetler, görüşler ya da istekler, tarafımızca anında değerlendiriliyor ve varsa şikayete konu edilen her türlü problem, anında ortadan kaldırılıyor. Bizim bu birime verdiğimiz önem dolayısıyladır ki, bugün hastalarımızın ve yakınlarının, ne kurumla, ne de personelle aralarında tek bir sorun dahi yaşanmıyor.” diye konuştu. Verilen kaliteli sağlık hizmetlerinin karşılığında Hasta Hakları Birimi’ne ulaşan onlarca teşekkür mesajı olduğunu kaydeden Yiğit, bu mesajların her birinin, kendileri için bir moral ve şevk kaynağı olduğunu dile getirdi.
//HASTA HAKLARI
İnsanların, hasta hakları konusunda yeterli bilgiye sahip olmadıklarına vurgu yapan Nihat Kitapçı Göğüs Hastanesi Başhekimi Ayhan Yiğit, bu nedenle hastanenin dört bir yanını, hastaların ve yakınlarının sahip oldukları hakları anlatan poster ve afişlerle donattıklarını anlattı. Hastaların ve yakınlarının, bu afişler sayesinde bir hastanede kullanmaları gereken tüm hakları öğrendiklerini ifade eden Ayhan Yiğit, personelin de bu bilinçle çalıştığını belirterek, “Erzurum’da hastalarımıza verdiğimiz sağlık hizmetlerinin yüksek kalitede olması için elimizden geleni yapıyoruz. Ameliyata giren cerrahımızdan, kapıdaki güvenlik görevlimize varıncaya kadar tüm personelimizin kilitlendiği tek bir hedef var, o da; hastalarımızın ve yakınlarının memnuniyetidir.” dedi.