Kurumları Profesyonel Sekreter Eğitimi İle Erzurum’a yeni bir hizmet perspektifi sunuyor.
Sekreter Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Ayson Karabağ tarafından verilecek olan eğitime işini profesyonelce yapmak, daha çok kazanmak isteyen tüm sekreterler ve sekreter adayları davetli. İlgililer 234 09 09 no’lu telefon aracılığıyla Sokrates Eğitim Kurumların’dan Bilgi Alabilirler.
KURS’UN İÇERİĞİ
Kurs yöneticileri yaptıkları açıklamada şu görüşlere yer verdiler,“Yöneticinize iyi hizmet vermek istiyorsanız, yöneticinin yükünü azaltlamak istiyorsanız, gelen gideni iyi karşılamak, telefona iyi bakmak, notu sağlıklı almak, sağlıklı iletmek, iyi takip etmek, konuşma ve dinleme sanatı insanlar üzerinde etkileyici olmak istiyorsanız, sekreterlik bir meslektir diyorsanız bu mesleğin bilgilerini almak, bilgili hareket etmek istiyorsanız sizi seminere davet ediyoruz. Meslektaşlarınızla tanışın, becerileriniz kullanın. İki günlük eğitim sizi harekete geçirecektir. Mesleklerinizin sırlarını yakalayacaksınız. Sekreter vasıflarını öğrenmek, sekreterlik de ilerlemek istiyorsanız. Kursumuza katılabilirsiniz”
KURSTA ELE ALINACAK KONULAR
Eğitiminde şu konu başlıklarına yer verilecek, “Güçlendirmek,Ben kimim?, Önüme ne gibi engeller çıkabilir?,Engelleri nasıl aşabilirim?,Kafamızı meşgul eden konular nelerdir?Sekreterin unutkanlık kaynağı, Sekreterin dalgınlık kaynağı, Sekreterin özgüveni
Sekreterin soğuk kanlılığı, Ofiste giyim tarzı, Ofiste masa düzeni, Mesleki vizyonun oluşumu
Bilgi ve becerini yöneticiye fark ettirmek, Telefonda etkili konuşma sanatı,Etkili dinleme sanatı,Notları sağlıklı alma ve iletme becerisi, İtirazlara cevap verme sanatı, Zor insanlarla baş etmesinin yolu, Yöneticinize zaman kazandırma, Günlük planını yapabilme, Yöneticiye randevuyu mükemmel organize etmesi, Ofis içi ilişkiler de yöneticinin gözü, kulağı olmalı
İnsanların telinden konuşma sanatını bilmeli,İnterneti çok iyi kullanmalı, Müşterileri iyi karşılamalı,Asla sinirlenmemeli, Yöneticinin üzerinde yük alması, işinde başarılı olmanın yollarını arama,Dosyalamayı iyi bilmeli,Yazışmaları iyi kullanmalı, Mesleğini, kurumunu iyi temsil etmeli”