Turkcell Kurumsal Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Selin Kocabaş, Kuzey Doğu Kalkınma Ajansı (KUDAKA) tarafından düzenlenen “Sürekli Eğitim Projesi” kapsamında, “Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” konulu bir seminer verdi.
ETSO Toplantı Salonu’nda yapılan ve kentteki özel sektör temsilcilerinin de yoğun ilgi gösterdiği seminerde Kocabaş, yaklaşık 2 saat süreyle bilgi ve birikimlerini davetlilerle paylaştı.
TEKNOLOJİK GELİŞMELER VE MÜŞTERİBEKLENTİLERİ
Seminerde teknolojinin geldiği son noktayı ve teknolojinin hayatımızdaki yerini ağırlıklı olarak anlatan Kocabaş, “Farklılaşmayı ortaya koyabilmek için en önemli iki unsurun olduğunu düşünüyoruz. Bir tanesi teknoloji. İşimiz teknoloji diyoruz. Ama şunun altını çizmek isterim. Bu sadece Turkcell için geçerli bir unsur değil. Şirketlerin yeni dünyada farklılaşabilmesi için teknolojiyi ihtiyaçları doğrultusunda kullanmaları gerekiyor. Teknolojik unsurlar aslında sizi yeni dünya dinamiklerinde müşteri tarafında da bazı farklı fırsatları ortaya çıkarabiliyor” dedi.
“Teknoloji hayatımızın içerisinde, hangi sektörde olursak olalım, hayatımızda değişmeyen unsurların başında, teknolojiyi doğru biçimde kullanmak geliyor” diyen Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Kocabaş, şunları söyledi:“Teknolojiyi bizler, kurumumuzun çalışanları, toplumumuzun bireyleri kullanıyor. Onun için önemli işimiz insan diyoruz. Müşterinin, insanın ne istediğiyle bağlantılı olarak bu dünya, katlanarak hızla devam eden bir dünya halinde. Bu hızla da devam ediyor olacağız. İlk evlerimize televizyon girdiği dönemde sayılı evlerde televizyon vardı. Televizyon izlemek için birbirimize giderdik. Sonrasında renkli televizyon dönemi geldi. Şimdi, herşey elimizin altında. Hayatımız hakikaten çok daha dijital. İsteğimiz veri ve iletişimi rahatlıkla yaptığımız bir dünyadayız.”
Erzurum’a çağrı merkezinin kurulmasında teknolojinin büyük bir rolü olduğuna da dikkat çeken Kocabaş, “Yeni alanlar, yeni ortamlar, yeni fırsatlar ve işler teknoloji olarak çok daha fazla gündemimizde. İşte biz, Erzurum’a geldik, çağrı merkezini buraya kurduk. Teknoloji olmasaydı biz buraya gelemezdik. Fiber altyapı olmasaydı, ya da teknolojinin sağladığı bu imkan olmasaydı, çağrı merkezi işi, bu anlamda hem Türkiye’de hem de dünyada bu kadar hızlı büyüyüp, istihdam yaratan, müşteri gözüyle fark yaratan ve anında hizmet veren bir noktaya da gelemezdi. Tüm bunları artı eksi bir kefeye koyduğumuz da aslında dünyayı, ihtiyaçlarımız doğrultusunda teknolojiyle yoğurup, şekillendiriyoruz” dedi.