Enerji sektörünün köklü kuruluşu Ergaz&Bluepet, bölge temsilcileriyle 2016 yılının ilk idari toplantısını gerçekleştirdi.
Ergaz&Bluepet Genel Müdürü Abubekir Yağız, bölge sorumlularına genel durum değerlendirmesini ve yeni yıldaki hedeflerini anlattı. Toplantıya Ergaz&Bluepet Genel Müdür Yardımcısı Ömer Yağız, Faruk Demirci, Hüseyin Malkoç, bölge tesis sorumluları ve satış temsilcileri katıldı. İki gün süren eğitim içerikli idari toplantıda Satış Teknikleri ve Performans Eğitimi uzmanları İsmail Karasu ve Hakan Ömer Gider tarafından da seminer verildi. Bölgeler bazında başarılı olan temsilci ve personele ise başarı ödülleri verildi. 2015 yılında başarılı performans sergileyen bölge temsilcileri Antalya’dan Yusuf Şenses, Murat Çifter, Ömer Faruk Gülkaş Osmaniye'den Yasin Aydın, Yusuf Narmanlı, Özden Yıldız, Erzurum’dan Ömer Demirci, Bayram Genç, Ömür Çayır, Mahmut Bayır ödüllendirildi.
“SAHADA ÇOK ETKİN OLMAK ZORUNDAYIZ”
Toplantının ilk konuşmasını Ergaz&Bluepet Genel Müdürü Abubekir Yağız yaptı. Yağız, “Geçmişi ve bugünümüzü gözden geçirip değerlendirerek, gelecekle ilgili hedefler belirleyip o hedefler doğrultusunda hamleler yapmalıyız. Geçmişe baktığımızda bugün geldiğimiz noktada, geçen yıllara oranla daha iyi durumdayız. Arkadaşlar, sahada çok etkin olmak zorundayız. Ergaz sektöründe yerini sağlamlaştırmış bir kuruluştur, hepimiz bu bilinçle hareket etmeliyiz. 2015 yılında tanıtım atağına kalktık, oldukça başarılı hamleler yaparak verimli bir dönem geçirdik. Şirket olarak gerekli yatırımları yapmış durumdayız, alt yapısı güçlü bir şirketiz. Satış destek amacıyla görsel, yazılı ve sosyal medyada etkin tanıtım çalışmaları yaparak, marka bilinirliğine katkı sağladık” dedi.
2016 yılı için yüzde 40 oranında büyümeyi hedeflediklerini ifade eden Yağız, “Bu hedeflere ulaşmak için altyapımız müsaittir. Yedi bölgede yatırımımız var, marka değeri yüksek bir imajımız var, tüp imalat fabrikamız var, satış tecrübemiz var. Kalitemiz, ismimiz çok güzel. Artık yeni hamleler yapma zamanıdır. 2016 yılı için ön gördüğümüz hedef oranlarını bölgesel bazda tüplü satışlar için Konya yüzde 40, yani 2 bin 500 ton, Osmaniye yüzde 28 yani 5 bin ton, Bursa yüzde 20, yani 2 bin 500, Erzurum yüzde 45, yani 6 bin ton, İzmir yüzde 30, yani 5 bin ton, Hadımköy 3 bin ton, İzmit 2 bin 500 ton, Antalya 2 bin 500 ton, Amasya bin 500 ton gibi oranlarda satışlar beklemekteyiz. Yani yaklaşık olarak 2016 yılı sonuna kadar mevcut satış miktarını 10 bin ton arttırarak, Türkiye genelinde yüzde 4 paya ulaşmış olaşmayı planlıyoruz. Akaryakıt satışı konusundaki yeni hedefler belirleyerek, istasyon ağımızı genişletmek için çok çalışacağız. Satış performanslarınızı artırmak için daha fazla risk alın cesur olun ve sonuca daha hızlı adımlarla ulaşın. Başarılı olmak için çok çalışacağız. Güzel bir Amerikan atasözü vardır; başarıyı beklemekten vazgeçiniz, başarı size gelmez, sizler başarıya gideceksiniz” diye konuştu.
“ERGAZ ÇOK GÜÇLÜ BİR MARKADIR”
Ergaz Yönetim Kurulu Üyesi Seyit Gülakar ise, yaptığı konuşmada Ergaz’ın Türk toplumu nezdinde marka değerinin çok önemli olduğuna vurgu yaptı. Gülakar, “Ergaz firması enerji sektöründeki en büyük oyunculardan birisidir. Toplum nezdinde inanın ki yerimiz oldukça yüksek bir yerdedir. Bizlerde bu bilinçle çalışma tempomuzu artırmalıyız” dedi.