MAHMUT AKDAĞ/ERZURUM gazetesi
Aziziye Belediyesi, vatandaşa daha kaliteli hizmetin sunulması ve verimliliğin artırılması için personele yönelik düzenlediği eğitim seminerlerini sürdürüyor.
Hafta sonu düzenlenen hizmet içi eğitim seminerleri kapsamında personele, motivasyon, zaman ve stres yönetimi, protokol kuralları ve kişisel imaj başlıkları altında eğitim verildi. Kişisel Gelişim Uzmanları Tarık Zeki Şahım ve Muzaffer Cantürk tarafından verilen eğitim semineri oldukça verimli geçti.
Motivasyon, stres yönetimi ve vücut dili ile protokol kuralları konularında eğitim veren Uzman Tarık Zeki Şahım, insanların niteliğinin kıyafetiyle, nezaketinin davranışıyla, bilgisinin konuşmasıyla, becerisinin işiyle ve görgüsünün de yemesi içmesiyle ortaya çıktığını ifade etti.
Öfke ve stres kontrolü konusunda da bilgi veren Şahım, slayt eşliğinde eğitim verirken, kısa film gösterimiyle de anlattıklarını destekledi.
Zaman yönetimi ve zamanı tanımak başlıklı sunum yapan Uzman Muzaffer Cantürk ise, yaşamda zamanın önemine dikkat çekti. Zamanı en iyi değerlendirmenin yolunun akıllıca plandan geçtiğini dile getiren Cantürk, kişinin kendisine bir enerji çemberi çizmesi gerektiğini ve günün en verimli zamanlarını tespit ederek, iyi bir değerlendirme yapması gerektiğini belirtti.
//EĞİTİM SEMİNERLERİ DEVAM EDECEK
Aziziye Belediye Başkanı Fatih Cengiz, personelin vatandaş ile kurduğu iletişimin sağlıklı yürütülmesinde hizmet içi eğitim seminerlerinin büyük önem arz ettiğini söyledi. Vatandaşa her zaman güleryüzlü hizmet sunmanın ana hedefleri arasında olduğuna işaret eden Başkan Cengiz, eğitim seminerlerinin hizmette kalitenin artmasına ciddi katkı sunacağına vurgu yaparak, “Halkımıza en güzel hizmeti, en hızlı şekilde sunmak adına düzenlenen seminerlerin önemi büyüktür. Bundan sonra da eğitim seminerleri devam edecektir.” diye konuştu.