ERZURUM (İHA) - Aziziye Belediyesi Ilıca Termal Tesisleri’nde görev yapan personellere hizmetiçi eğitimleri kapsamında “Protokol Ağırlama ve Temsil” semineri düzenlendi. Seminerde, personele, vizyon, misyon, imaj ve protokol kuralları ile vatandaş memnuniyeti konularında eğitim verildi.
Personellerin kişisel bilgi ve becerilerini geliştirmeleri, hizmet kalite ve verimliliği arttırmaları için düzenlenen seminerler, hizmet kalite ve standardının yükselmesine katkı sunuyor.
CENGİZ’İN DEĞERLENDİRMESİ
Aziziye Belediye Başkanı Fatih Cengiz, sertifika töreninde yaptığı konuşmada personellerin ekmek teknelerine sahip çıkmalarını istedi. İlçeye yapılan hizmetlerde termel tesislerin de katkısının olduğunun altını çizen Başkan Cengiz, “Buradan elde ettiğimiz gelirleri ilçemize hizmete dönüştürmenin katkısı ve çabası içerisindeyiz. Termal tesisler ilçemizin gelişimine katkısı olduğu gibi yetmişe yakın çalışanı ile de ciddi bir istihdam sahası oluşturmaktadır. Buradaki çalışanlarımıza düşen görev, bu tesislere sahip çıkmaları, tesisler sayesinde ekmek yediklerini unutmamaları ve bu doğrultuda gelen müşteriye gerekli ilgi ve alakayı göstermeleridir. Bizim amacımız vatandaşımıza hizmetin en kalitelisini sunmaktır. Tesislerimizi de bu amaç doğrultusunda yönetmek ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak hizmet etmek zorundayız. Çünkü termal tesisler bizim gözbebeğimiz ve buraya gelen müşteri de başımızın tacıdır.” dedi.
Vatandaşla kurulan iletişimde hizmet içi eğitim seminerlerinin büyük önem arz ettiğine dikkat çeken Başkan Fatih Cengiz, güler yüzlü hizmetin ana hedef olduğunu kaydetti.
Bir hafta süren seminerin ardından personellere katılım sertifikaları, Başkan Fatih Cengiz tarafından verildi.