ford ercihan otomotiv
Ana Sayfa Guncel Asayiş Siyaset Ekonomi Eğitim Kültür-Sanat Sağlık-Yaşam Spor Araştırma İnceleme Bölgeden Türkiye Teknoloji Seçime Doğru
Erzurumspor: ‘Bu cezalar Erzurum’a verilmiştir’
Erzurumspor: ‘Bu cezalar Erzurum’a verilmiştir’
Çoruh Havzası mercek altında
Çoruh Havzası mercek altında
İl Sağlık Müdürlüğü Jandarmayı bilgilendirdi
İl Sağlık Müdürlüğü Jandarmayı bilgilendirdi
Harezmi Eğitim Modeli’yle ilk sergi
Harezmi Eğitim Modeli’yle ilk sergi
GSF’den 'Gazze: Bir Soykırımın Anatomisi' sergisi
GSF’den 'Gazze: Bir Soykırımın Anatomisi' sergisi
HABERLER>EKONOMİ
6 Ocak 2010 Çarşamba - 00:56

ERGİAD’tan ticari eğitim

CİHAN- Erzurum Genç İşadamları Derneği (ERGİAD) tarafından işletmelerde çalışan satış temsilcilerine 'müşteri memnuniyeti' konulu seminer verildi.

ERGİAD’tan ticari eğitim

ERGİAD Eğitim Merkezi'nde gerçekleştirilen ve yaklaşık 4 saat süren seminer sonunda katılımcılar sertifikalarını aldı. ERGİAD Genel Sekreteri Yusuf Eralp, dernek olarak eğitim çalışmalarına önem verdiklerini ve bundan sonra da seminerlerin devam edeceğini söyledi.
//MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Semineri veren Karadeniz Sanayici İşadamları Dernekleri Federasyonu (KASİF) Genel Sekreteri Yaşar Bıyıklı, bu dönemde müşteri ilişkilerine daha fazla önem verilmesi gerektiğini söyledi. Uzun süredir kulübelerinde oturan işletme sahip ve yöneticilerinin sahaya inmeleri, müşterileri ofislerinde değil kapıda karşılaması gerektiğinin altını çizen Bıyıklı, bu dönemde müşteri ziyaretlerine önem veren, müşterilerin değişen öncelikleri doğrultusunda mal ve hizmet üreten ve müşterileri birer şirket ortağı gözüyle gören işletmelerin kazançlı çıkacağını ifade etti. Müşterilerin eskiden velinimet, sonra kral şimdi ise işletmelerin kâr ortağı olduğunu söyleyen Genel Sekreter Bıyıklı, günümüzde gerek işletmelerin ihtiyaç duyduğu gerekse müşterilerin muhatap olmak istediği satış temsilcisinin, sıradan bir satış temsilcisinden ziyade birer 'kârlılık uzmanı', 'satış danışmanı' niteliğinde olduğunu ifade etti.
//MÜŞTERİLERİ ELDE TUTMANIN ÖNEMİ
Yeni müşteri kazanmaktan ziyade mevcut müşteriyi elde tutmaya öncelik verilmesini isteyen Bıyıklı, sözlerine şöyle devam etti: "Bu dönemde en önemli işimiz hiç kuşkusuz müşteri potansiyelini korumaktır. Var olan müşteriyi korumak yenisini kazanmaktan 5 kat daha kârlı. Mevcut müşterilerinizle iletişim halinde olmaya, onların beklentilerine cevap vermeye ve aynı zamanda müşteri portföyünüzü genişletmeye çalışmalısınız. Müşteriler, genelde, krizden ziyade, piyasada eleştirilen olumsuz hava sonucunda oluşan kriz korkusundan tedirginlik yaşıyor. Bu nedenle müşterilerinizin kriz korkusunu yenmeye çalışın, kriz kelimesini ağzınıza almayın, müşterilerinize daha fazla güven aşılayın, gerçekçi olun, ama kesinlikle karavana atmayın." diye konuştu.Seminer sonunda ise katılımcılara 'müşteri memnuniyeti' katılım sertifikası verildi.
 

 
 
Kur’an Eğitimi ve Yaz Kur’an Kursları
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
1 milyonluk vergi şoku
(CİHAN)- Erzurum'da özel bir şirkette asgari ücretle çalışırken, üzerine ...
Erzurum Projesi, tamamlanmayı bekliyor
CİHAN/İl Genel Meclisi Üyesi Sanayi ve Ticaret Komisyonu Başkan Yardımcısı ...
Kimsenin umurunda değil!
İHA/Kars ve Sivas’ta geliştirilen tepkilere rağmen, Erzurum’da ilin ...
 
‘Varlık Barışı’ sonuçları açıklandı
GHA/“Varlık Barışı” uygulamasından Erzurum’da 302 mükellef faydalandı. ...
Erzurum karaborsayı yaşadı
GHA/ Sigara fiyatlarına çeşitli oranlarda zam yapılmasıyla başlayan karmaşa, ...
2009’u düşüşle kapadık
TÜİK Aralık 2009 dönemi TÜFE sonuçlarını açıkladı.Erzurum İstatistik ...
 
Gözler Ankara’da
Samet ÖZÜNAL/GHA/1 Ocak 2010 tarihi itibariyle yürürlük süresi sona eren ...
Verimlilik ödülleri sahiplerini buldu
AYHAN TÜRKEZ (İHA) - 1993 yılında özelleştirme yolu ile bölge insanı tarafından ...
Memur-Sen’den 2010 beklentisi
İHA/Memur-Sen Erzurum İl Temsilcisi Dursun Mehmet Dindi, 2010 yılının ...
 
ERZURUM GAZETESİ
YAZARLAR
Ahmet Göksan
Ahmet Göksan
İnancın Başarısı
Ali Kemal Koçak
Ali Kemal Koçak
Bir yumrukta çürüyen vicdan
Ö. Faruk Kayaalp
Ö. Faruk Kayaalp
Asansör Takım Olmanın Alemi Var mı? Ve Erzurumspor Gerçeği
Baki Gezmiş
Baki Gezmiş
Dadaş Tahsin Bayramoğlu’nun ardından
İslamhan Bulutlar
İslamhan Bulutlar
Türk Milleti: Medeniyetin Evrensel Mimarları
Can Umut Avcıgil
Can Umut Avcıgil
Erzurum’un Dirilişi yahut 107 Yılın Çığlığı
ERZURUM
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
ARŞİV
ANKET
Erzurumspor’un Yeni Sezon Önceliği:

a. Ligde kalmak
b. Playoffa kalmak
c. İlk iki için mücadele


Sonuçları göster Anket arşivi
FACEBOOK'TA ERZURUM GAZETESİ
TWITTER'DA ERZURUM GAZETESİ
Ana Sayfa Guncel Asayiş Siyaset Ekonomi Eğitim Kültür-Sanat Sağlık-Yaşam Spor Araştırma İnceleme Bölgeden
KünyeHakkımızda KünyeKünye İletişimİletişim FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri
Maxiva