SGK Erzurum il Müdürlüğü kayıtdışılılıkla etkin mücadelesini sürdürüyor. İş yeri denetimlerini aralıksız sürdüren kurum uzmanları, Alo 170 İletişim Merkezi’ne gelen ihbarları da anında değerlendiriyor.
BUMİN’İN AÇIKLAMASI
SGK İl Müdürü Hulusi Bumin, Alo 170 İletişim Merkezi’ne gelen ihbarlarla sahtekarlık yapanlara geçit verilmediğini söyledi. Kendilerine ulaştırılan her bilginin değerlendirilmeye alındığını vurgulayan Bumin, amaçlarının Sosyal Güvenlik’ten taviz vermemek olduğunu kaydetti.
ŞİKAYETLER DEĞERLENDİRİLİYOR
2010 yılında hizmete açılan Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’nde 2012 yılında bin 304 şikayetin değerlendirildiği açıklandı. Kuruma 2013’ün ilk iki buçuk aylık dilimde ise 323 şikayet iletildi. SGK İl Müdürü Hulusi Bumin, Erzurumluların yanlış yapana tahammülünün olmadığını belirterek, Alo 170’e gelen ihbarlarla sahtekarlık yapanlara da gerekli işlemlerin yapıldığını bildirdi.
TALEPLER SONUÇLANDIRILIYOR
Bumin, “İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan tüm hizmetlerle ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve çözüm üretmektedir.İletişim Merkezimize gelen tüm çağrılara uzmanlarımız doğrudan cevap vermekte ve ilk görüşmede talepler sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır.” diye konuştu.