Palandöken Belediyesin de aktifleştirilen birimde vatandaşların sorunlarına en kısa sürede çözüm üretmek, sorunları yetkili birimlere iletmek, birim aracılığıyla vatandaşların bildirdiği istek ve önerileri doğrudan takip edilip çözüme kavuşturuluyor.
//HALKIN İSTEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
Palandöken halkı ile belediyenin kucaklaşması adına büyük katkı sağlayacak olan bu birimin önemine dikkati çeken Palandöken Belediye Başkanı Orhan Bulutlar, oluşturulan bu hizmet bürosu sayesinde başvuruların tek merkezde değerlendirileceğini belirtti.
BULUTLAR’IN DEĞERLENDİRMESİ
Halka dönük yönetim anlayışını çağdaş bir uygulama biçimine dönüştürmek arzusunda olduklarını söyleyen Başkan Bulutlar,“ Bilgilendirme ve Yönlendirme bürosu ile Ak Masa aracılığıyla gelen şikayet ve yapılması gereken hizmetlere maksimum 48 saat içerisinde cevap vermenin gayreti içerisindeyiz. Geleceğe güvenle bakıp sağlam ilerlemek için vatandaşlarımızın hassasiyetine de ihtiyacımız var. Herkesin üzerine düşeni yapmasını istiyoruz. Vatandaşlarımız temenni ve şikâyetlerini asla kulak arkası yapmayı düşünmüyoruz. Aksine halkın istekleri ve beklentileri bizim için son derece önemli bunu da önemsiyoruz. Bunu için yaklaşık 10 aydır aksamadan devam eden Pazartesi ve Cuma günleri yapılan bizzat benim katıldığım halk günlerimiz bunun örneğidir. Bilgilendirme ve Yönlendirme ile Ak Masa bürosu vatandaşın rahat edeceği bir şekil de dizayn edildi ve bir bayan bir erkek olmak üzere iki personel görevlendirilerek halkın sorunlarına kısa sürede çözüm üretmeleri için talimatı verildi” dedi.