MARKALAŞMADA OLUMLU SEYİR
Adları Erzurum ile özdeşleşen ve Erzurum'un markaları konumundaki cağ kebap, kadayıf dolması, Oltu Taşı ve Palandöken Kış Sporları Merkezi, internet’teki çeşitli sitelerde şehrin tanıtımına büyük katkı sağlıyor.
“Google arama motoru”nda Erzurum adına 16 milyon 600 bin, Dadaş adına 11 milyon 100 , Palandöken adına 390 bin, Palandöken Kayak Merkezi 105 bin, Palandöken'de kayak 10 bin 200 , Oltu taşı 80 bin 700, Çağ kebap için 89 bin, kadayıf dolması için 62 bin 500 kayıt bulunuyor.
PALANDÖKEN ÖNDE
Palandöken Kış Sporları Merkezi'nin internette turizm ve otel, tur, rezervasyon ve coğrafi bilgi içeren siteler ile haber sitelerinde
Kadayıf dolması ve cağ kebap ise yemek siteleri, il ve ilçe tanıtım siteleri ve alışveriş sitelerinde , Oltu taşı, kıymetli madenler, alışveriş siteleri, alışveriş sitelerinde yer alıyor.
Erzurum'un markası konumundaki kadayıf dolması, oltu taşı, cağ kebap ve Palandöken Kış Sporları merkeziyle ilgili internet sitelerindeki fotoğraf sayısı ise binlerle ifade ediliyor.