Dernek Başkanı Hamza Özkan’dan, Erzurum’daki şehir içi ulaşım hizmetlerine ilişkin olarak bilgiler alan Köken, “Erzurum’da ulaşım anlamında vatandaşlarımız çeşitli sıkıntılar yaşıyor. Biz de ulaşımdaki sıkıntıları çözüme kavuşturmak için sizlerle sık sık istişare toplantısı yapacağız.” dedi.
//VATANDAŞIN ŞİKAYETLERİ
Vatandaşların ulaşım hizmetleri konusunda en çok dert yandıkları hususun, görevli personellerin tutum ve davranışları olduğuna dikkati çeken Köken, bunun yanında sefer saatlerinin aksatılması konusunda da, yakınmaların bulunduğunu dile getirdi. Genel Sekreter Köken, ulaşım hizmetlerinin, bir şehirde medeniyet göstergesi olduğuna vurgu yaparak, Özel Hak Otobüsleri Derneği’nin bu nedenden dolayı çok büyük bir sorumluluğun altında bulunduklarını dile getirdi. Köken, ulaşım hizmetlerinin şikayetlerden arındırılması ve arzu edilen kalitenin yakalanabilmesi için karşılıklı işbirliği ve koordinasyonun şart olduğunu dile getirdi. Büyükşehir Belediyesi’nin, ulaşım hizmetleriyle ilgili olarak hayata geçirmeyi planladığı bir Master Planı bulunduğunu ifade eden Deniz Köken, söz konusu planın devreye sokulmasıyla birlikte ulaşım hizmetlerindeki kalitenin de doğrudan artışa geçeceğini kaydetti.
//ÖZKAN: BİZİM DE BEKLENTİ VE BİR TAKIM İSTEKLERİMİZ VAR
Erzurum Özel Halk Otobüsleri Derneği Başkanı Hamza Özkan ise, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Deniz Köken’in ziyaretinden duyduğu memnuniyeti ifade ederek, “Belediye yetkililerimizle sık sık bir araya gelecek oluşumuz bizleri de sevindirir. Hizmetlerin kalite kazanmasında bizim de bir takım görüş, beklenti ve arzularımız var. Biz de karşılıklı işbirliği ve görüş alışverişiyle kaliteyi yakalayabileceğimize inanıyoruz.” dedi.
Genel Sekreter Köken, toplantının ardından şehir içi ulaşım hizmeti verilen otobüslerin personelleri ve sürücüleriyle de sohbet etti. Köken, ulaşım personeline çağrıda bulunarak, “El ele verelim, koordineli biçimde çalışalım ve halkımızı memnun edelim. Halkımız bizden bunu bekliyor.” şeklinde konuştu.