Çağrı merkezinde çalışan kişilerin, telefonda görüştükleri kişilere karşı pozitif bir sinerji ile cevap vermelerini isteyen Bayındır, "Türk Milleti olarak karamsar, iç karartıcı müzik dinlemeyi seviyoruz. 'Batsın bu dünya', 'Durdurun dünyayı inmek istiyorum' gibi arabesk müzikler dinleyerek karamsar yaşamayı seviyoruz. Mutlu olmamız, umutlu olmamız için gerekli zenginliğimiz var. Başarısız olmaya mahkum etmeyelim kendimizi, çağrı merkezinde çalışacak kişiler olarak sizler umutlu ve mutlu olmayı seçeceksiniz. Arabesk müzik dinleyerek kendinizi karamsarlığa bırakmayacaksınız." dedi.
Arabesk müzik dinlemeyi yasaklayan Bayındır, çağrı merkezinde çalışacak adayların bol bol kitap okumalarını da tavsiye ederek, "Kitap okuma alışkanlığımız olmalı. Kitap okumayanın kariyer imkânı olmuyor. Çağrı merkezinde çalışacak olan sizler kitap okumayı hayatınızın bir parçası sayacaksınız." diye konuştu.
//ÖNCE KALİTE
Erzurum İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Serhat Vançelik ise 2003'ten beri Sağlıkta Dönüşüm Projesi kapsamında sunulan sağlık hizmetlerindeki kalitenin artmasıyla, kamudan hizmet alan müşteri memnuniyetinin yüzde 29'dan 62'ye yükseldiğini anlattı. Doç. Dr. Vançelik, MHRS sisteminin yavaş yavaş oturmaya başladığına da vurgu yaparak, "Halkımız yavaş yavaş MHRS sistemini tanıyıp, randevu almaya başladı. Sizler göreve başladığınızda vatandaşa sıcakkanlı yaklaşıp, şifa dileyerek hasta ve yakınlarının gönlünü alın." şeklinde konuştu.